WHITE LABEL
Profesionální cloudové řešení bez investic.
-
Vybudujte si profesionální cloudové řešení bez investic do hardwaru a vývoje.
-
Využijte unikátní rozhraní pro partnery a flexibilně čerpejte výkon. Náklady hradíte až ve chvíli, kdy zákazník platí vám.
-
Vaši zákazníci přistupují do rozhraní s vaším logem, URL a vašimi cenami.
-
Možnost vlastních IP adres. Integrovaný kreditový a fakturační systém usnadňuje prodej cloudů a služeb s přidanou hodnotou.
-
Okamžité rozšíření portfolia o moderní služby a bez rizika návratnosti investice. Buďte žádanou alternativou vůči velkým hráčům.
Služby
Ve white-label režimu umíme nabídnout celou řadu služeb, které je následně možné kompletně spravovat a prezentovat pod svojí značkou.
Nejčastěji se jedná o:
-
Software as a Service – prodej aplikací jako služeb
-
Platform as a Service – poskytování platformy včetně OS a předinstalovaných aplikací
-
Infrastructure as a Service – virtuální servery, virtuální storage a virtuální sítě
-
Webhosting a Emailhosting – automatizovaný provoz hostingových služeb
-
Domény – rozhraní pro objednávání a prodej domén
Moduly
Efektivní white-label model vyžaduje celý ekosystém modulů, které jsou vzájemně propojené a automatizovaně řeší veškeré procesy spojené se zřizováním a provozem služeb.
Prepaid/Postpaid systém
Systém umožňuje provozovat veškeré služby jak v režimu dobíjení kreditu, tak zpětné fakturace. Režimy lze libovolně kombinovat a adekvátně upravovat ceny podle cenových hladin a zákaznických skupin.
Fakturace a účtování
Díky integrovanému fakturačnímu systému lze automaticky vystavovat zákazníkům faktury jménem partnera, párovat jejich úhrady a zasílat upozornění. Systém rovněž umožňuje evidovat využívané služby a tyto informace exportovat systémům třetích stran, které je dále zpracovávají např. pro vlastní fakturaci.
Platební metody
Koncoví zákazníci mohou faktury hradit přímo v rozhraní díky nativní podpoře PayPal a GoPay nebo automatickému párování plateb u vybraných bank. Díky API lze integrovat další platební brány.
Ceníky a obchodní politika
Díky podpoře různých cenových hladin lze nastavovat ceny na úrovni celého systému, vybraného projektu nebo konkrétního zákazníka. Samozřejmostí je podpora více měn a regionů.
Správa zákazníků
Každý partner si spravuje vlastní zákaznickou databázi. Struktura dat může být přizpůsobena na míru včetně integrace s existujícím CRM řešením. Různé scénáře umí obsloužit stávající zákazníky i nově příchozí s možností registrace.
Integrované CRM
Využijte plnohodnotné CRM řešení pro správu zákaznických účtů a služeb v jednom rozhraní. Různé role a oprávnění umožňují efektivně spravovat služby a reportovat výsledky. Partner si sám definuje lead, account, contact a opportunity.
Komunikace se zákazníky
Sada HTML emailových šablon se snadno přizpůsobí vašemu designu. Podpora notifikací emailem nebo smskou včetně online dashboardu.
Integrovaný Trouble Ticket Portal
Zadávání požadavků na technickou podporu přímo v zákaznickém rozhraní s možností sledování ticketu, času vyřízení a odpočtu reakční doby.
Jasná identifikace zákazníka a služby pro interní tým technické podpory s přehledným dashboardem.
Firemní zákazník
pracuje v jednoduchém rozhraní v barvách svého dodavatele služeb umožňující:
-
online objednání/změnu/zrušení služeb
-
jednotný přehled o čerpaných službách, licencích, doménách
-
přístup do portálu technické podpory
díky rozsáhlé knihovně aplikací získává:
-
rychlé nalezení správné aplikace a potřebného výpočetního výkonu
-
přístup ke vždy aktuálním licencím a instalačním balíčkům
-
garantovaný výkon s flexibilním čerpáním zdrojů
-
svobodu v použití vlastních licencí nebo režim Software as a Service
ISP partner
si instantně vybuduje celý ekosystém pro prodej cloudových služeb bez nutnosti vysokých investic a nepředvídatelného vývoje.
Hlavními benefity jsou:
-
zákaznické rozhraní a rozhraní pro interní administrátory
-
vlastní konektivita v L2 síti a použití vlastních IP adres
-
ekosystém jako služba s nízkými náklady na vlastnictví
Spoluprací s námi získáváte:
-
přístup k rozsáhlé a vždy aktuální aplikační knihovně
-
profesionální portál pro prodej cloudových služeb dodaný do 30 dnů
-
svobodu v použití vlastního hardware nebo čerpání infrastruktury jako služby
Softwarový vývojář
si zajistí moderní distribuci svého software jako služby, aniž by se musel starat o infrastrukturu, billing nebo vývoj portálu.
Vaši zákazníci mohou:
-
využívat váš Software as a Service včetně všech potřebných licencí a výkonu
-
platit transparentní měsíční poplatek a měnit parametry služby
-
objednávat další aplikace a služby potřebné pro firemní IT
Spoluprací s námi získáváte:
-
propagaci vašeho software v aplikační knihovně
-
portál pro prodej SaaS pod vaší značkou
-
službu bez starostí o hardware, virtualizaci a billing
Systémový integrátor
získává jednotné prostředí pro provoz aplikací a systémů svých zákazníků s jednoduchou správou, garantovanou dostupností a výkonem.
Nalezněte:
-
vlastní zákaznické rozhraní a rozhraní pro interní administrátory
-
alternativu k modelu on-premise hardware
-
flexibilní čerpání zdrojů a centrální správu
Spoluprací s námi získáváte:
-
přístup k rozsáhlé a vždy aktuální aplikační knihovně
-
data umístěná v preferované lokalitě
-
upevnění vztahu se zákazníkem
Distributor hardware
doplňte váš hardware o moderní cloudové služby a čerpejte výhody z prodeje služeb.
Nabídněte zákazníkům:
-
virtualizační software zdarma
-
rozhraní pro správu virtuálních serverů odkudkoli
-
vlastní rozhraní pro Backup-/Disaster Recovery as a Service
Spoluprací s námi získáváte:
-
službu s přidanou hodnotou pro firemní zákazníky
-
ekosystém pro prodej služeb na vámi dodaném hardware
-
přístup k rozsáhlé a vždy aktuální aplikační knihovně